Targi rolnicze to cykliczne imprezy w czasie, w których udział biorą zarówno rolnicy, jak i przedsiębiorstwa specjalizujące się w produkcji maszyn i urządzeń rolniczych, czy świadczeniu usług dla rolników. Jest to doskonała okazja do nawiązania nowych znajomości, kontaktów biznesowych. Poza tym targi rolnicze stwarzają doskonałe warunki do umacniania współpracy między rolnikami i wymiany doświadczeń. Przykładem mogą być Centralne Targi Rolnicze, które odbywają się jesienią każdego roku. Więcej informacji na temat imprezy można znaleźć tutaj.
Warto również wspomnieć, że celem targów rolniczych jest również stworzenie płaszczyzny dla organizacji debat, seminariów oraz paneli branżowych podnoszących najistotniejsze problemy sektora rolno – spożywczego. Z reguły bierze w nich udział zarówno środowisko naukowo – akademickie, jak i przedstawiciele organizacji branżowych, biznes, czy rolnicy indywidualni.
Zarówno w ogólnopolskich, jak i lokalnych targa rolniczych bierze udział wiele firm, które pragną zaprezentować w tym czasie swoje rozwiązania dla rolników. Jest to idealna okazja, ponieważ potencjalni klienci są wówczas odpowiednio sprofilowani, a co za tym idzie reklama trafia do właściwej grupy docelowej. Co najczęściej jest reklamowane podczas targów rolniczych? Przede wszystkim maszyny i urządzenia rolne. Nie brakuje również środków do produkcji rolnej, takich jak nawozy, odżywki dla zwierząt, czy gotowe pasze. Coraz częściej reklamują się tam również firmy ubezpieczeniowe, które oferują ubezpieczenia upraw rolnych, czy gospodarstw. Z pewnością jest to również szansa na pozyskanie nowych klientów przez firmy z branży fotowoltaicznej, dla których rolnicy mogą stanowić grupę docelową.
Targi rolnicze to doskonała okazja do zaprezentowania swoich rozwiązań, podczas bezpośredniej rozmowy z rolnikiem. Oczywiście warto wręczyć mu również ulotkę, czy prospekt informacyjny. Bardzo istotne okazuje się również odpowiednie przygotowanie stanowiska wystawowego, które powinno być właściwie oznakowane oraz przyciągać uwagę. Przydatne mogą okazać się także trybunki reklamowe, które gwarantują profesjonalny wygląd firmy podczas tego typu imprez. Właściwa organizacja stoiska jest bardzo ważna, ponieważ w wielu przypadkach pozytywne pierwsze wrażenie decyduje o zainteresowaniu ofertą, co jest istotne w przypadku konkurowania z innymi firmami.
Podsumowując należy stwierdzić, że warto brać udział w targach rolniczych, ponieważ jest to doskonała okazja to zdobycia nowych klientów oraz zwiększenia świadomości marki wśród grupy docelowej. Oczywiście warto pamiętać, że ważne jest odpowiednie przygotowanie, zarówno merytoryczne, jak i wizualne.
Tekst: Onlineprinters GmbH
Stratyfikacja nasion to technika, która polega na poddaniu nasion działaniu niskich temperatur i wilgoci w…
Traktor jest niezastąpionym wyposażeniem każdego gospodarstwa rolnego. Jednak pomimo coraz atrakcyjniejszych warunków zakupu i licznych…
Piwonie (Paeonia) to rośliny wieloletnie należące do rodziny piwoniowatych (Paeoniaceae). Znanych jest około 30 gatunków…
Zachowanie zdrowia kur to jeden z podstawowych obowiązków hodowców. Jest to proces skomplikowany, ale odpowiednie…
Hurtownia Magros BHP to idealne miejsce dla firm szukających wysokiej jakości odzieży roboczej, która zapewnia…
Niedawna dyskusja o słowach, jakich używamy na temat odchodzenia zwierząt, która przetoczyła się przez łamy…